COMUNICAT DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE NATACIÓ – COVID-19 – AJORNAMENT QUOTES A CLUBS FEDERATS

25 març 2020 | Federació

Com ja sou coneixedors des de la Federació Catalana de Natació estem seguint de manera permanent l’evolució de la crisis del COVID-19. En aquest sentit, hem adoptat totes les mesures adients, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries i els organismes oficials, que ens han portat a aturar totalment la nostra activitat.

Des del primer moment la nostra prioritat ha estat la de vetllar per la seguretat dels nostres treballadors i treballadores i els interessos de la família de la natació Catalana, així com dels nostres usuaris i usuàries de les instal·lacions

Malgrat que a la Federació Catalana de Natació ens trobem en un escenari d’incertesa econòmica, motivada per aquesta situació excepcional, us comuniquem que dins de les mesures econòmiques que estem duent a terme i amb la voluntat d’alleugerir la difícil situació econòmica per la que esteu passant tots els nostres clubs hem acordat que:

QUEDEN AJORNATS:

Els rebuts de la facturació del mes de febrer, que tenia data de cobrament el 10 d’abril

Els rebuts de la facturació del mes de març, que tenia data de pagament de 10 de maig.

La quota arbitral del període 21 de febrer fins 14 de març, que tenia data de pagament de 5 d’abril.

Una vegada tinguem clar l’escenari de tornada a l’activitat, us informarem de la proposta dels nous terminis per atendre aquests pagaments.

També us volem demanar comprensió ja que en aquests moments, i donada la situació actual d’Estat d’Alarma, davant de qualsevol tràmit administratiu o esportiu, no podrem donar la resposta en la celeritat que desitjaríem.

Per qualsevol dubte us podreu adreçar als següents correus electrònics:

TEMES GENERALS DE LA FCN: federacio@natacio.cat

TEMES ESPORTIUS: directoresportiu@natacio.cat

TEMES ADMINISTRACIÓ: direccioadm@natacio.cat

Us tindrem puntualment informat de l’evolució de la situació, així com de la informació i les recomanacions que cal seguir en cada moment.

Moltes gràcies per la vostra confiança