COMUNICAT DE LA FEDERACIÓ CATALANA DE NATACIÓ – SUPORT ALS CLUBS CATALANS

1 abr. 2020 | Federació

En aquesta situació inèdita i sense precedents que estem patint per la pandèmia del COVID-19, no tant sols a nivell local sinó a nivell mundial, la Federació Catalana de Natació vol fer palès el seu suport i reconeixement tan per l’esforç com per la tasca que els seus Clubs afiliats, cadascun amb les seves peculiaritats i característiques pròpies, estan duent a terme per mantenir viva, més que mai, la flama de l’esport.

Tots els nostres clubs, desde sempre, fan una gran feina per la promoció dels nostres esports aquàtics, natació, waterpolo, natació artística, salts i aigües obertes, des de la base fins a l’alta competició. En aquest sentit, cal posar en valor que són associacions sense afany de lucre que es regeixen per la Llei de l’Esport i per les normes reglamentàries vigents en matèria esportiva a Catalunya, com també per els seus Estatuts i reglaments de desplegament aprovats vàlidament per les diferents Assemblees Generals.

La majoria dels ingressos d’aquests Clubs provenen bàsicament de les quotes socials dels seus associats, i són aportacions a fons perdut per contribuir al manteniment de l’entitat i reflecteixen l’adhesió i la pertinença a un projecte compartit per totes les persones associades, al mateix temps que serveixen per l’adequat sosteniment de les instal·lacions esportives que gestionen.

Per tot això, aquesta Federació dóna suport als seus clubs, agraint més encara en aquest moments difícils als seus socis i sòcies la seva aportació que permetrà, en gran mesura, el no perdre i poder mantenir aquesta xarxa d’ entitats de vital importància per l’esport Català.

També fem una crida a les institucions perquè, en la mesura de les possibilitats, segueixin donant suport a aquesta part tant significativa del teixit esportiu català, com ho és la família de la Natació Catalana formada per clubs, esportistes, tècnics i tècniques, àrbitres i tots els treballadors i treballadores que dia a dia construeixen aquest projecte social i esportiu.

La Federació Catalana de Natació i els seus clubs volem seguir fent història

4t comunicat – AJORNAMENT QUOTES