COMUNICAT FEDERACIÓ CATALANA DE NATACIÓ – Noves dates per a cobraments ajornats

13 jul. 2020 | Federació

Com sou coneixedors i amb motiu de la situació econòmica provocada per la COVID-19, vàrem ajornar els cobraments previstos pels mesos d’abril i maig, corresponents a la facturació de febrer, març i abril.

Ara, una vegada superat l’estat d’alarma i amb la represa a la normalitat, hem de tornar al funcionament administratiu habitual.

En aquest sentit com ja us vàrem informar en el comunicat dels ajornaments, i per posar-nos al dia, us fem coneixedors dels nous terminis per atendre aquests cobraments:

Cobrament dia 5 d’agost de 2020. La quota arbitral del període 21 de febrer fins 14 de març, que tenia data de cobrament de 5 d’abril.

Cobrament 10 de setembre de 2020. La facturació corresponent al mes de febrer, que tenia data de cobrament el 10 d’abril

Cobrament 10 de setembre de 2020. La facturació corresponent al mes de març, que tenia data de pagament de 10 de maig.

Som conscients que la situació excepcional motivada per la crisi de la COVID-19 ens ha portat a un escenari d’incertesa econòmica que està afectant als nostres clubs i a la mateixa Federació. Per això us demanem la vostra comprensió i col·laboració per atendre aquests pagaments corresponents a serveis realitzats abans de l’estat d’alarma, amb el propòsit d’avançar cap a la normalitat de tots els cobraments i pagaments, de totes les entitats que formen part de la Federació, el més aviat possible.

ENLLAÇ NOTIFICACIÓ OFICIAL REPRESA NORMALITAT ADMINISTRATIVA

4t comunicat – AJORNAMENT QUOTES